لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری الگری پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید

کنفرانس خبری الگری پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید

به دیدار حساس یوونتوس و اتلتیکو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، مصافی که مطمئنا جذابیت و سختی های خاص خود را خواهد داشت، ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری حاضر شد.

 

" خدیرا بازیکن مهمی ست، این بازیکن را برای این بازی ازدست دادیم و به این بازی دعوت نشده، برای اینکه در تورینو ماند، این برنامه و دستور باشگاه و پزشکان است. فردا دیبالا بازی می کند، این بازی مانند هر بازی ای نیست، این یک دیدار یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان است، درست مانند سال گذشته، دو سال و سه سال و سالهای گذشته، به این دلیل که یووه همیشه در لیگ قهرمانان حضوری موفق داشته و این جام جزیی از اهداف مهم باشگاه بوده و هست. در چهار سال گذشته یووه دو فینال را تجربه کرده و بازی های مهمی را در لیگ قهرمانان انجام داده و فردا یکی از این بازی های مهم خواهد بود، مانند بازی فصل گذشته برابر تاتنهام و بازی برابر بایرن، اتلتیکو در خط دفاع و در بازی تدافعی واقعا تیم خوبی ست و پیچیدگی خاصی در نمایش این تیم دیده میشود."

" شرایط یووه خوب است، به تمرکز و رشد کافی دست یافتیم، در شروع سال جدید کمی تحت فشار قرار گرفتیم و اشتباهاتی داشتیم. اما در حال حاضر اشتباهات مان را برطرف کردیم و به هماهنگی لازم دست یافتیم و با شایستکی کامل در این مرحله از لیگ قهرمانان نیز حضور داریم."

" برای بازی فردا نیاز است که بازی صحیح و منطقی ای داشته باشیم، با توجه به این که می دانیم برابر چه تیمی بازی می کنیم. باید مراقب ضد حملات این تیم نیز باشیم که تا اخرین دقیقه خطرناک خواهد بود. در واقع هر دو تیم در سال های اخیر در لیگ قهرمانان نتیجه و عملکرد قابل توجهی داشتند."

" لیگ قهرمانان و قهرمانی در این جام برای ما یک هدف است،برای پیروز شدن نیاز است که خوب بازی کنی و در هر بازی برنده و موفق باشی البته باید کمی هم شانس داشته باشی به خاطر این که چمپیونز لیگ این طور است و نیاز به شانس هم هست. داشتن رونالدو و بعد حضور هیشگی رونالدو و مسی در رقابت های لیگ قهرمانان در ده سال اخیر نیز تاثیر گذار بودند و حالا تو رونالدو را در اختیار داری، بهترین در جهان و این امکان پیروز شدن را بالاتر می برد."

" من به سیمونه تبریک می گویم، خیلی خوب کار کرده و همچنان نیز ادامه می دهد، این که توانسته همیشه در این سطح در این تیم ظاهر شود کار بزرگی ست. به تیم ذهنیت درست و مبارزه طلبانه ای را تزریق کرده، می داند که در بازی های مهم چه کند. روحیه حاکم در تیم ستودنی ست و احترام زیادی برای این حریف قائل هستم."

" ماروتا و خصوصیات او را خیلی نمی دانم به خاطر اینکه وقتی به یووه امد جوان بود، به هر حال بازیکنی ست که خطرناک ظاهر می شود و به دنبال استفاده از فرصت هاست، بازیکن مهم ست."

" اتلتیکو ویژگی های خود را دارد، اما روش بازی انها تقریبا یکسان است، در خط حمله نیز بازیکنان خوبی در اختیار دارد و که خوب بازی می کنند اما در بخش تدافعی، ما بازی حوصله زیاد داشته باشیم و برای رسیدن به گل باید دقت و تمرکز خود را از دست ندهیم. برای این بازی نیاز زیادی به صبر و حوصله داریم."

" دیبالا، گل بسیار زیبایی از روی ضربه ایستگاهی زد، فردا می تواند یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بازی باشد، از او انتظار داریم، می تواند به تیم کمک بزرگی کند، او باید گل بزند و اگر دو گل باشد که خیلی بهتر خواهد شد."

" با یووه تا سال 2020 قرار داد دارم، در این لحظه و برای 24 ساعت اینده به بازی فکر می کنم نه به قراردادم. در یووه خیلی راحت هستم و همه چیز خوب است، فصول موفق و خوبی را با هم گذراندیم و حالا به بالا بردن جام قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر می کنیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: